GOOGLE REKLAMLARI

Pages

15 Şubat 2013 Cuma

Avea'ya insan odaklı yönetim sertifikası verildi

GOOGLE REKLAMLARI

Avea'ya insan odaklı yönetim sertifikası verildi.Avea, dünyanın ilk ve tek uluslararası insan yönetim ve gelişim standardı olan Investors In People (IIP) Bronz sertifikasını aldı. Türkiye'de IIP Bronz sertifikası olan 3 firma arasında yer alan Avea, böylelikle Türkiye'de bu sertifikaya sahip ilk GSM operatörü olma unvanının da sahibi oldu. Avea İnsan Kaynakları Grubu Kıdemli Direktörü Bahattin Aydın, "Çalışanlarımızın eğitim ve gelişimlerine yatırım yapmak üzere 2011 yılında yapılanmamızı Investors In People (IIP) sürecine uygun şekilde tasarladık. 'Avea'da Ben Varım!' sloganıyla başlattığımız IIP sürecinde öncelikle tüm Avea yöneticileri insan odaklı bir şirket olmak için taahhütte bulundu. İnsan kaynakları stratejilerimizi daha da güçlendiren IIP standartları bize yol gösterici oldu" dedi.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger