GOOGLE REKLAMLARI

Pages

12 Mart 2013 Salı

Benim İçin Üzülme 19. Bölüm 12 Mart

GOOGLE REKLAMLARI

Nermin ve Harun bir kez daha Niyazi’yi Buke’den uzak tutmayı başarabilecek midir?
Harun, Davut’un uyarılarına rağmen Buke’nin peşinden koşmaya devam edecek midir?
Sinan’ın yaptığı seçim Irmak’ı, babasının yanında zor durumda bırakırken Irmak her şeye rağmen Sinan’ı kaybetmemek için yeni planlar yapacaktır.
Şahin’in ise artık yeni bir problemi vardır; Naz. Şahin, Naz’ın, zannettiği kadar kolay lokma olmadığını anlayacaktır.Atv Ekranlarında Her Salı Akşamlarına Damga Vuran Dizilerinden Olan Benim İçin Üzülme Yeni Bölüm Tanıtım Fragmanı Web Sayfamızdan İzliyebilirsiniz. Benim İçin Üzülme 19.Bölüm'de Neler Yaşanacak. Benim İçin Üzülme 19.Bölümü 12 Mart 2013 Salı Akşamı Kaldığı Yerden Yürek Yakmaya Devam Ediyor.
Karadeniz' in iki köklü ailesinin oğulları kankardeşler Niyazi ve Harun, babasıyla birlikte Karadeniz'e mevsimlik işçi olarak gelmiş olan dünyalar güzeli doğulu kız, Buke' ye aşık olurlar... Bu aşk, iki aileyi de sonu gelmez acılara sürükleyecek, geri dönülmez bir çatışmanın fitilini ateşleyecektir. Diğer yandan, Avcıoğlu ailesinin yıllardır evinden uzak kalan başarılı, zeki ve yakışıklı oğlu Sinan, onu öz oğlu gibi seven maden kralı ŞahinYılmaz'ın genç ve güzel eşi Kılıçoğlu'larından Bahar'la tanışacaktır... Şahin'in işlerinin başına geçirmek istediği Sinan ve karısı Bahar'ı; iki ailenin aklına bile getirmek istemeyeceği çok farklı bir gelecek bekliyordur.
Ayrıca dedesinin baskılarına boyun eğmeyip Batum'da bale eğitimi almak isteyen Birgül ile her şeye rağmen hayata tutunmaya çalışan zihinsel özürlü abisi Orhan, hayalleri için önlerine çıkan tüm engelleri aşmaya çalışacak ve sonuna kadar mücadele edeceklerdir.Batum'dan Hopa'ya, Ardahan'dan İstanbul'a kadar birçok farklı hikayeyi ATV ekranlarına taşıyacak olan Benim İçin Üzülme, yürekleri titretecek öykülerden oluşuyor. Benim İçin Üzülme'nin iki ana karakteri Niyazi ve Harun ismini taşıyor. Kankardeş olan ve Karadenizli köklü bir aileye mensup olan Harun ve Niyazi, aynı anda Buke isimli bir kıza aşık olacaklardır. Buke, mevsimlik işçilik yapan babasından dolayı kendisini Karadeniz'de bulacaktır. Buke'nin iki gencin gönlünde yol açacağı aşk, iki dost ailenin de sonunu getirecektir. Yıllarca kurulan sevgi bağları yerle bir olacak ve büyük acılar yaşanacaktır. Avcıoğlu ailesinin başarılı oğlu Sinan da Kılıçoğlu ailesinin kızı Bahar'la tanışacak ve ona aşık olacaktır. Sinan'ın patronu Şahin'in karısı olan Bahar ile genç adam arasında yaşanacaklar olayları bambaşka bir yöne götürecektir.

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger