GOOGLE REKLAMLARI

Pages

7 Kasım 2012 Çarşamba

Seksenler Dizisi Mutluluklar Dilerim Şarkısı Sözleri

GOOGLE REKLAMLARI


Seksenler Dizisi Mutluluklar Dilerim Şarkısı Sözleri
TRT1 ekranlarında yayınlanan Seksenler Dizisi bu akşam yeni bölümü ile yine izleyenleri ekran başına kilitledi. Dizide her hafta çalan nostaljik şarkılar seyircileri mest ediyor.
Bu hafta Seksenler dizisinde Zerrin Özer‘in seslendirdiği Mutluluklar dilerim şarkısı geceye damgasını vurdu. Lafı fazla uzatmadan sizleri bu şarkı ile baş başa bırakalım.
Seksenler – Mutluluklar Dilerim şarkısının sözlerini ve klibini oniki.net yazımızın devamında bulabilirsiniz.
Seksenler – Zerrin Özer Mutluluklar Dilerim şarkısı
Kupkuru bir aşk değil, neler lazım insana,
Belki ben veremezdim onun verdiklerini,
Güle güle sevgilim, unutmalıyım seni,
Aşkımız bir günahmış, sevap zannettim onu,
Hayat masal değil ki, toz pembe bitsin sonu ,
Madem beni almıyor mutluluğa giden yol,
Ben razıyım sevgilim, yeter ki sen mutlu ol ,
Hayır, gözyaşı değil damlayan yanağımdan,
Görüyorsun, gülerek bakıyorum ardından ,
Ayrıldı yollarımiz işte bugün burada,
Mutluluklar dilerim bir ömür boyu sana

0 yorum:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Powered by Blogger